Trainen

Loopgroep Sneek traint op de dinsdagavond 19:30-20:45, donderdagochtend 09:00-10:15, donderdagavond 19:30-20:45, zaterdagochtend 09:30-10:45, locatie Zeilsoos-Sneeker Jachthaven. Zondagochtend, clinictrainingen.

Loopgroep IJlst traint op de woensdagavond 19:30-20:45, locatie Sporthal Utherne.

Proeftraining of informatie: rnwths@gmail.com

maandag 11 augustus 2014

IK LOOP IN............ITALIE

Het is warm, benauwd en de tweede poging om te gaan hardlopen....
Poging 1 : route verkenning waar ik belandde tegen de vangrail van de doorgaande weg langs de oever van t Oh zo schone Lago di Mergozzo italie , en er met de staart tussen de benen maar voor koos om een stukje te intervallen bij t camping paadje. Toch een jammer.... T leek zo leuk!

Lago di Mergozzo
Poging 2 brengt me op een zanderig weggetje waar je geen mens tegen komt. Het is alsof je mijlen ver van de bewoonde wereld bent en t mens en natuur is en wat loslopende konijnen die me verdwaasd aankijken.
In werkelijkheid 200 meter van de camping vol toeristen ;-)
Ik heb last van de warmte, maar geniet zo van de uitzicht dat ik voor ik lekker in mijn ritme zit er al ruim 4km erop heb zitten en terug bij de camping ben. Prima rondje aldus mijzelf en volgende keer maar weer kijken.

De douche en t koude biertje zijn extra genieten!

Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten