Trainen

Loopgroep Sneek traint op de dinsdagavond 19:30-20:45, donderdagochtend 09:00-10:15, donderdagavond 19:30-20:45, zaterdagochtend 09:30-10:45, locatie Zeilsoos-Sneeker Jachthaven. Zondagochtend, clinictrainingen.

Loopgroep IJlst traint op de woensdagavond 19:30-20:45, locatie Sporthal Utherne.

Proeftraining of informatie: rnwths@gmail.com

dinsdag 31 januari 2012

Feestavond Klein Java

Feestje van de leukste loopgroep in Sneek

 De hele week een gevoel ga ik nou naar dat feestje of niet? Rare gedachten eigenlijk als je wel weet dat je traint bij de Leukste loopgroep van Sneek.
Donderdags besloten gewoon gaan!  Maar heeft er ook iemand een aardigheidje geregeld voor de leukste trainers van de groep??
Nou dan maar even wat rond mailen en hopen dat er mensen zijn die ook gelijk reageren. Zoals gewoonlijk was Durk behoorlijk snel, zo ook zijn loop tijden tegenwoordig,Frank was al in de vakantie stemming en reageerde iets later , dat mag dan ook en vond alles prima, Marieke was zo als altijd vrolijk en dubbel aanwezig en gaf een relaxt antwoord. Tineke vond het een leuk idee en zei "maak jij maar iets moois".
Tja en dan moet de creabea in mij naar bovenkomen, die altijd diep verstopt zit, maar het is aardig gelukt met de hulp van de site van min 12 en min eigen pc.
Als je dan een tijdelijke cadobon hebt gemaakt is het natuulijk wel zo leuk als je die even netjes overhandigd met een aardig woordje........
En daar ben ik dan zo goed in...... :-(
Maar als je dan even je ogen sluit en diep naar binnen toe gaat bij je zelf, dan komen de woorden ook van zelf. Zo gezegd zo gedaan.
Na het mooie gedicht van Durk ( goed gedaan Durk) dacht ik  gelijk er maar  achter aan ( wat een mens zich zelf soms ook aandoet...)
Wil Marcel mij natuurlijk tijdens mijn momentje nog meer in de "schijnwerpers" zetten (door een microfoon onder mijn neus te duwen) maar dat vond ik nou net iets te . Hij was zelf de hele avond wel lekker bezig met de microfoon trouwens, jammer dat hij daar nou niet echt gebruik van maakte :-)
Maar oke het woordje ging, met lichte kriebels in de buik, best goed. Het is toch wat anders dan een groep cursisten te woord staan met hun pups.
En de opbrengst van de pot voor de cadobon van  min 12 was GRANDIOOS!! Allemaal dank daar voor.
Wat disco gangers uit Makkum sloten het feestje af zo ergens rond de klok van 12u.
Het was reuze gezellig !
Feestlocatie Klein Java












gewoon : Ella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten