Trainen

Loopgroep Sneek traint op de dinsdagavond 19:30-20:45, donderdagochtend 09:00-10:15, donderdagavond 19:30-20:45, zaterdagochtend 09:30-10:45, locatie Zeilsoos-Sneeker Jachthaven. Zondagochtend, clinictrainingen.

Loopgroep IJlst traint op de woensdagavond 19:30-20:45, locatie Sporthal Utherne.

Proeftraining of informatie: rnwths@gmail.com

maandag 19 november 2012


"SNEEKERHEUVELENLOOP" De hele week was ik stiekem al een beetje zenuwachtig. Veel twijfels ook, ik had tenslotte niet zo goed getraind als ik van plan was. Wel regelmatig mijn "Sneekerheuvelen" route
gelopen, 15km lopen oké dat ging wel lukken, maar die heuvels.....
Vanochtend het hele gezin in de auto en op naar Nijmegen. We waren er ruim op tijd, de start ook nog kunnen zien. Daarna snel even inlopen maar dat viel niet mee, wat ontzettend veel deelnemers!
Vanaf 13.15 was mijn startvak open. Het is raar om te horen dat de eerste lopers al weer binnen komen terwijl ik nog lang niet kon starten. Iets voor tweeën kwam er eindelijk beweging in het vak voor mij, hé hé
ik had het toch al aardig koud gekregen. Op het moment dat mijn vak mocht starten kwam de zon door,
heerlijk!
Om twee uur dan eindelijk door de start en op naar de heuvels. De route is prachtig, de heuvels vielen mij heel erg mee. Kleine passen heuvel op, goed mijn armen mee nemen en genieten van de omgeving.
Wat een mooi plaatje als je de heuvel af loopt met voor je de volgende heuvel en al die mensen die daar lopen.
Om half vier kwam ik door de finish, veel sneller dan ik had verwacht. Wat een mooie ervaring, ik kijk nu al weer uit naar volgend jaar.

Fenny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten