Trainen

Loopgroep Sneek traint op de dinsdagavond 19:30-20:45, donderdagochtend 09:00-10:15, donderdagavond 19:30-20:45, zaterdagochtend 09:30-10:45, locatie Zeilsoos-Sneeker Jachthaven. Zondagochtend, clinictrainingen.

Loopgroep IJlst traint op de woensdagavond 19:30-20:45, locatie Sporthal Utherne.

Proeftraining of informatie: rnwths@gmail.com

vrijdag 31 oktober 2014

IK LOOP IN...............

Ik loop in......Zwitserland. 
Starten op 2225m boven zeeniveau! Gelukkig gaat er een cabinelift vanuit Wengen (1400m) naar Männlichen. Het lijkt mij verstandig om mijn eerste loop in de bergen dalend af te leggen. Een dag later denken mijn bil- en bovenbeenspieren daar overigens heel anders over. 
Wat een schitterende ervaring!!! 10km trailrunning!


Mooie vergezichten en overal hoor je aanmoedigend belgelui van de koebellen. Echt onvergetelijk. We zouden eens een trainingsweekend moeten plannen in de bergen, dan wil ik wel omhoog lopen. Dat geeft vast andere spierpijn.

Pieter Klasen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten